Ezekre figyelj oda üzletházas bolt nyitása előtt
Az üzletházak, bevásárló központok népszerűsége a mai napig töretlen annak ellenére, hogy a vásárlások jó része az internetre tevődik át. Emiatt ma is nagy verseny van a bevásárló központok üzlethelyiségeiért. Nézzük meg, hogy mire kell figyelni, ha te is egy üzletházban szeretnél elkezdeni árusítani.
Mielőtt belevágnál, mindenképpen szükség lesz egy részletes elemzésre, tervezésre. Ezek az üzlethelyiségek általában csak prémium árakon bérelhetők, nem véletlenül, minden cég ott szeretne árusítani, ahol az emberek vannak, a bevásárlóközpontokban pedig rengeteg az ember napról napra. A magas üzemi költségek miatt egy üzleti tervet ajánlott készíteni, különösen akkor, ha csak hosszabb távra, pl. minimum egy évre lehet csak bérelni a helyiséget. Érdemes az adott központban megvizsgálni a konkurenciákat, adatokat beszerezni a napi forgalomra, és ezekből megbecsülni a várható látogatók és vásárlók számát.
Az sem mindegy, hogy az üzleted hol helyezkedik el a bevásárlóközpontban. Érdemes a központi helyeket előnyben részesíteni, még akkor is, ha magasabb árfekvésűek, mint pl. a folyosó végén levők. Minél több vásárló halad el az üzleted előtt, annál több lesz a betérő látogató és ezáltal a bevétel is.
Csak azért, mert jó helyen van az üzlet, a marketingről nem szabad elfeledkezni. Főleg a hagyományos marketinget, de az online marketinget is hasznosítani lehet a vásárlók toborzására.